äsch..

Ja har tappat livsgnistan.. orka bry sig nå mer lixom? nix..
Ja ska sluta bry mig helt om allt.. ja ska göra de ja vill och känner för, tänker fan inte lyssna på nån eller rätta mig efter nån för den delen heller..
JA ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT!! förbannad, besviken, less.. allt man kan vara just nu.. Varför ska ja ställa upp för er? bara för att ja står på egna ben i dagen läge och har de bra? ska ja låta er bli mina sömnlösa nätter och tankar som bara irrar omkring i skallen på mig? nä du tack du.. ja ska bli världens jävla bitter fitta, orka va glad och till lags längre? skiter i vad som sägs eller så om mig, tyck va fan ni vill... Kunde inte bry mig mindre...

Over And Out

Kommentarer

Postat av: jossan

jag älskar dig för den du e gumman! även om du e en bitterfitta!!!! =))) puss å kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback