Morronpigg

Mm, de kan man nog säga, händer inte allt för ofta men vaknade imorse av älskots klocka sen kunde ja inte somna om, så har spenderat morronen med och kolla på silver fang, kan va den bästa filmen. :) så nu sitter man och käkar macka o dricker loka päron, haha, sicken frukost va. :P sen bär det av ner mot samhället för en promenad med lotta, ska ha invigning på cykeln idag, första cykelturen står på schemat, dit är det lugnt för det är bara nerför, men hem blir det värre, dryga uppför hela vägen hem. :/

Lite senare bär det nog iväg mot västerås med mammsen min, ska införskaffa mig ny ridhjälm och nya stövlar, mina har sagt upp sig tror ja, för på torsdag ska man börja hoppspecialen i avesta, får se om det är nånting för mig, älskar och hoppa så de kan nog blir alldeles utmärkt de här. :)

Haha, igår vaknade ja och va helt borta i skallen, hade ingen aning om vad det var för dag. :/ snacka om blåst. hehe, men efter många om om men kom ja fram till att det va måndag iaf, snacka om dagvild man blir ibland när man går femskift, så idag är det tisdag, badminton, de gillas. :) känner mig som en riktig hurtbulle idag, får mina ryck ibland. :) ska nog införskaffa mig ett par nya gympaskor idag oxå, får se vad stadium eller intersport har att erbjuda. :)

Nej nu måste ja göra ett ryck och fixa tvätten sen slita fram cykeln. :)

Over and Out

Kommentarer

Postat av: Emma

Va duktig du är min kära vän! Ge mig lite av din energikick! puss puss <3

Postat av: Mickis

tack för en SUPER dag,, puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback