Kaos i hjärnan..

Det skulle man nog kunna vara ett ganska lätt uttryck för vad som händer i min skalle just nu. :/
Eftersom ja är sjuukt oteknisk så tog ja hjälp av bäst M-A idag för o kanske försöka fixa till bloggen lite, så fick hennes bakgrund plus bilder här ett tag, har dock lyckats ändra lite av det, ja tar mig sakta men säkert fram, så om nått år eller så kanske ja har förstått mig på hur man gör de här. haha

Men nu orkar ja inte sitta här längre, kommer ingen vart o blir absolut i klokare ju längre ja håller på, alla ord bara snurrar runt o ja fattar NADA! ha, snacka om korkad brud. :P men man kan inte vara bäst på allt heller. thihi

Så nu är det  dax för och ta handom tvätten som hängt här ett par dagar. :$
Sen bär de förmodligen av mot västerås mä ♥at mitt, se om man kan hitt på nå skoj där då, sen blir de förmodligen lite biljard o öl mot kvällen oxå. :) de är aldrig fel. :)

Over and Out

Kommentarer

Postat av: Emma

Tyckte de va jätte fint gumman! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback