Hurtbulle & Grillkväll!

Japp, idag har man varit en riktig hurtbulle. :) Varit ute och gått med Emma och Lotta, sen sprang jag och Alliz hem till emma, hemifrån mig, dock inte skitlångt men ja trodde ja skulle komma till storkiosken sen typ dö. haha impad av mig själv. :P skaplig dålig kondis man har. :( får nog ta tag i de så man orkar lite mer här i livet. :)

Nu är det grillkväll som står på schemat tesammans med Emma Frida Nicko och Älskot :D Massa gottgott ska de bli. Dock en lugnkväll blir de, ska upp o jobba imorn :(
helt världelöst menmen, man måste jobba här i livet oxå för och kunna leva. :)

Kikat lite på bil idag mä. :) Vet inte va de blir än men nånting blir de iaf. Finns så många o välja på. :P

Nej nu ska ja ta mig en dusch så ja kan hjälpa tjejjorna i köket. Tydligen våran plats. :)

Over and Out

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback