Fullspäckad helg

Det skulle man kunna säga att den här helgen är och blir, igår sova ja typ till kvart  över 4 på eftermiddan så där, :O vaknade med skalle bank, kan väl va för man sov så länge kanske. :/ men de va bara upp och ta nya tag, fixade till sig, mötte emma ute på vägen sen gick vi ner till hennes svärmor, fick lite gott käk och drack vin hela kvällen, blev en ganska lugn och väldigt trevlig kväll må ja säga. :) drog till porten sista kvarten och nita ner i irriterande jävel sen drog man hem, haha nä skämt o sidor, kolla läget lite sen hem för och nanna, men blev ett litet depåstop hos mina svärföräldrar och ännu ett glas vin med lite chitchat.
Upp imorse til krossbanan, hade ju lovat stackars Forsen att han skule få hamna PÅ korten idag ist för och vara mannen bakom kameran, nog fastande han allt, va trevligt, ser juh så sjukt roligt ut det där men tror inte ja riktigt vågar mig på crossåkning, då vill man juh vara själv på banan, och va är oddsen på de. :P haha, nä överlåter nog åkandet till karl så står jag för korten. :)

Ikväll blir det nog lite biljard hemma hos Jonas, är skiftlagsfest där ikväll, har typ nyss kommit hem, snart dax och dra iväg igen, men ja lugnar mig nog några hekton, så man får lite kärlekstid med my loverboy idag, utan en massa grusiga pussar. :)

Satt och funderade på vad man ska skaffa sig för hobby här i livet?! Ridskola? haha nää.. inte min grej riktigt, men tänkte på specialhoppning, för hoppa är de lite fart o liv i och det är alltid skoj, eftersom ja inte har egen häst så.. aa, äh, de visar sig, men fan då.. vill pröva cross mä, o alla måste börja nånstans, men... kan nån typ bygga en egen bana åt mig som bara jag får åka på? höhö.. pinsamt annars ju. xD

Älskot fixat Tummen Upp! :)                              Peter Fors va mä idag oxå


Titta så han kan. :)                                             Tom



Carlberg                                                             


Lill Pontan körde med dem stora grabbsen. :)           Wernell 




Nej nu är det dax för dusch sen mysa lite på <3 mitt..

Over and Out


Kommentarer

Postat av: jossan

jag testade å åka cross i somras uppe där vid banan.. haha.. dock en liten 70 kubikare lr nå sånt.. haha... =)) åkte på den där lilla banan brevid den stora.. ahhaha... på ettan då jag inte lärt mig att växla! du kan ju tänka dig hur de såg ut.. haha.. =9 puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback